Sunday, January 18, 2009

Selamat Pengantin Baru Rakanku, Aryantie Ariffin@Intan






Ye pada hari yg mulia ini.. aku dan rakan2 sekolah ku yg aku rs dah bertahun2 tak jumpe.. naik satu kereta menjelajah ke Rawang untuk menyaksikan perkahwinan rakan kami Aryantie Ariffin. Masa kat sekolah ke org panggil die Aryantie.. Lepas tuh kawan2 baru die sume panggil die Intan.. panggilan die kat umah tuh Intan tu..

Antara kami2.. die yang first kawen.. hik2.. tak sangka aku kawan aku sekor ni dh kawen..


Selamat Pengantin Baru Aryantie & Faizal

Hepi sokmo kawan aku nie~ hehe

Kawan2 yg lame tak jumpe... Swee Ping, Sharina, Tahirah & Afzan

Lepas ni dorang kot? Apiz ngan Mimi hehehe

Anyway Juara Lagu Tahun 2008 dimenangi oleh Meet Uncle Hussain - Lagu Untukmu

Aku Berharap Faizal Tahir menang tapi tak pat.. Lagu Sampai Syurga tuh mmg bes gilerrr aaa

hahahaha..Tp ok la at least die menang Persembahan Terbaik, Vokal Terbaik ngan Kategori Balada

Farawahida menang kategori Etnik Kreatif..

Hehehe...teori aku salah..enuff said :P

4 comments:

fresh fruits delivery said...

selamat pengantin baru pada yg br kawin...dan tahniah utk pemenang2 AJL23....

Amrah said...

eh, tatau pun aryantie kawen... wow!! hehe. erm, ajl best tak thn ni? hehe.

KERISMAWATI said...

TIAH,
Kalu le ako bule putar waktu kembali.
Ako nak pi wedd Aryantie!!
=(

Hehe.
Am happy wth AJL results!
=)

AMRAH,
AJL tahun ni beh!
Sbab banyak lagu yg ako suka dpt masok final!
He.

Anonymous said...

Tiah aku dah amik gamba kat blog kau nie....jangan marah yer....

Post a Comment