Saturday, January 10, 2009

Nokia Headset (at last), Ijarah Test & Chillis..




Smlm.. 9th January 08 adalah first day launching Nokia Express Music 5800.. Remember last time aku pre order Nokia 5800 kat nokia.com.my tp aku gatal pi beli last week pastu akhirnye dpt email dari Nokia yg beritau aku oleh sbb aku dh pre order mende alah tu..maka aku entitle for one free headset..heheh..guess what..I've got it!~...yahuuuu~..thanks to my luvly frens Cik Eni dan Cik Maziana sbb temankan Cik Eni..heheh..

You see Cik Eni stumbled into unfortunate events when someone stole her handphone..N95 beb..mahal tuh..jahat betul pencuri2 ni...so oleh sbb phone telah dicuri..Cik Eni mengambil peluang keperakan itu untuk membeli henfon baru..dan die memilih Nokia 5800..Cik Maziana mengambil langkah bijak memberitahu aku hal ni..lalu aku dgn "tanpa" sengaja telah memaki Cik Eni secara sopan sbb meniru aku dlm pembelian handphone..sekali aku teringat..ni la peluang aku tuh redeem headset tu..heheheh...terime kasih Cik Eni kerna memberi aku peluang skali lagi..Muah!

Lalu ptg itu berjumpalah kami di pavilion untuk redeem menatang headset tu..nasib baik takde masalah...Dah jumpe pasti la berborak..lambat smpi umah..dlm kul 11pm..dhlah ade test Ijarah.. Yang ajar module kali ni Dr. Aznan.. kalau korang perasan die penah masuk paper... Kalau citer pasal Sukuk Ijarah ke perbankan Islam ke.. mmg terrer la mamat ni...originally from UIA..

Smpi umah dh kul 11.. Letih gile.. demi headset tu aku jadi gini..tahapehape je..(menyalahkan keadaan) haha.. nak kene bace slides berlambak2 tu.. oleh sbb aku letih aku suh adik aku tlg bacakan..die baca..pastu aku ikut die bace..lama2 aku tertido..bgn2 dh kul 4..mak ai..adik aku pun dh malas layan aku lantas pi masuk bilik tido..(padan muke aku)..aku bace lagi slides2 tu..tp tertido lagi..heheh..kul 630am baru bgn dan bace dengan nada sedikit serius..alhamdulillah aku rs test ok la..bole jawap namun aku rasa test kali ni plg susah..mcm exam pun ada!

Balik2 tuh aku pegi ke Chillis MidValley..gathering untuk budak2 dept aku yg lama (JP4)..tp yg ade hanya 3 org je termasuk aku..mm..takpelah..jadilah..lain masa..buat gathering lain pulak lah!..hehe..
Mushroom Fujita..Fevret~
Dessert2..mkn2
Kak Zah disirami cahaya
Comel la korang..Kak Zah and Kak Sarah
Bawah ni plak saje2 amik gamba keliling umah and opis orang..hehe

Letih~..bace Twilight jap.. pastu nak jumpe Edward Cullen dlm mimpi..wakakakak~
"But as we were entering the gym, he asked, "So did you stab Edward Cullen with a pencil or what? I've never seen him act like that"

;) Syukur alhamdulillah..

3 comments:

davidlian said...

Hey, hey,

Stumbled onto your blog and I'm really happy you managed to solve your Nokia 5800 XpressMusic headset problem. :)

If you have Facebook and would like to join-up, we have a Facebook group at: http://www.facebook.com/group.php?gid=59241511390

FyFyMz said...

hehe... aku rase ko sedang berbahagia dgn nokia baru ko tu... aku lak tgh repair hpon aku...hadeh

sulalatus-salatin said...

oit maziana.. pe cerit henfon ko? masuk air ke? heheh

Post a Comment