Tuesday, January 6, 2009

Nokia 5800 XpressMusic - I've Bought It But...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!...

I can't believe it!!..

actually aku dh pre order nokia ni..tp oleh sbb aku tak saba aku g beli la mgg lepas..lagipun henfon yg dipinjam dari kakak dh agak lipan..ini kerana bila org call aku takleh nak jawap...sbb die mati..uhuhu..ala nokia ni pun kasik emel lambat...kalau tak dpt headset free...harga die tak silap aku RM350!..(headset tu la)..alah...nak menerima bahawasanya ini adalah bukan rezeki sendiri adalah sukar..haha..tapi itulah hakikat..iya aku kene belajar itu..dan lebih2 lagi..aku kene belajar bersabar!!..

Baik tuan~
p/s: kepada rakan2 yg dh pre-order..jgn lupe print email yg diterima dan pergilah ke store-store Nokia yg dah ditulis dlm emel~..

4 comments:

Amrah said...

tiah, ko mmg kaya skang. pe kata ko simpan duit untuk datang sini. haha.

eni afifi said...

peh dah ada fon canggeh... si bile nak rembat kete nih? nk pi kltn gune kete ko nnt. igt tuh!

sulalatus-salatin said...

To Amrah,

ye aku akan kumpul duit..hehehehe..yahuuu melbourneeee..here i comee~ (not yett)

To Eni,

Ala kete baru kene comel2 dulu kat sekeliling semenyih ni..mane bleh bawak gi kelate terus..haha..

eni afifi said...

ah boley je..kete aku br sehari dah kene lenjan blk taiping. huhu..
so, skang ko dah adpt headset tu. bangge aaa?! hah? hah? jgn lupe banje aku nnt. hehe
so..aku plak nk mkn pasir byr henfon aku.. dem

Post a Comment