Thursday, January 15, 2009

Metrojaya Sales @ Menara Maybank 14-16 January 2008

Salam..

Smlm akak aku ade bg email.. die kate ade sale kat Menara Maybank.. tmpt die keje.. aku mcm sale ape ek? rerupenye sale perfume2 branded mcm kenzo, azzaro, bvulgari and kosmetik mcm stila, revlon, bloops (camni ek eje?), guerlain and etc.

Lalu aku hari ini dgn gagahnya menapak dari tmpt keje aku ke menara Maybank..dlm 25 minit jalan gak.. tp aku dh biasa la sbb aku mmg slalu balik naik star kat Plaza Rakyat sblh Pudu tuh..


Hajat di hati nak tgk2 je..


Seperti biasa tak terdaya menolak hajat 'sbnr' di hati..


Sob sob


Maka inilah hasilnya...haha honestly..Hepi~


aku beli 6 barang.. eh 9 barang haha..tp dlm gamba ade 4 je sbb lagi 2 ialah lipstik revlon (harge RM15 beb satu..kalau kat Watson RM30 lebih!) pastu lagi 3 perfume yg aku nak bagi kawan2 aku...


Harga bule tahan beb.. tuh pasal main beli je aku... mmg sungguh2 50 % - 70 %

Yves Saint Laurent


Stila Eye Shadow ..

Guerlain Miniature Perfume Set





And My Fevret! Salvatore Ferragamo.. Manage to get it at RM180.. Kalau biase mau RM300 lebih beb..


Hehe so kalau korang berdekatan ngan Menara Maybank pegi lah.. esok last day.. kredit kad leh pakai.. swipe je.. jgn risau... tp yg bes2 slalu dh habis la.. mcm aku nak beli palette Stila tak pat sbb dh habis.. sabo je la haku..

Hahaha..Rabak gile dh aku bulan ni.. Siot betul la sale2 mcm ni.. hehe

;)

p/s: Sepertinye aku ni tak mengikut kempen boikot barangan USA tuh kan..(sigh~)

4 comments:

fresh fruits delivery said...

wah2....shopping sakan nampak...heheheh

Anonymous said...

wahhhh bestnya.. i rasa sales ni mmg utk maybankard holder..betul x? tp apesal i xtau pun.. anyway perfume ferragamo tu best.. mmg sedap bau dia.. senang ckp incanto series tu mmg best2 lah

KERISMAWATI said...

Dear TIAH,
Am happy fo whatever you've got fo yourself!
=)

I guess I kno how it feels!
Hah.
;)


P/s: Tak smue produk US kite bule boikot.
Statement Siti Nurhaliza tak masok akai.
Peh.

sulalatus-salatin said...

coolcatwomen,

heheh tersoping la..hehehehe

Anonymous,
Sape2 pun leh pegi rsnye.. tp mase byr tuh mesti guna credit card maybank kot..heheh pegi tak? I pegi lagi.. siap bawak kawan3.. soping sakan dorang

KERISMAWATI,

Intan, Siti tu reti buat statement ke? hehehe jahat aku ni ek.. betul3.. soping buat kite jadi hepiiiii~ ;p

Post a Comment