Thursday, August 13, 2009

Baju Nak Dekat Sama

Pagi tadi naik komuter cam biasa..harini pakai baju kuning bunga2..pastu tgk ade satu ahkak ni pakai baju kuning..aku tgk baju die..tgk baju aku balik..tgk baju die..tgk baju aku balik..

fuh..nasib baik lain..tapi warna tanah tuh dh sama la kuning tu..bunga pun lebih kurang sama..kale pun..huhu..

Teringat aku first day keje kat Exxon dulu..aku kai baju corak batik..masuk2..duduk..then ade satu minah ni sudah pakai satu baju same ngan aku laa..hahahah..malu siot..aku try la elak2..

deng..camne leh sama lak ni..tp akhirnye kat surau bertemu jua..

"eh baju kite sama la..mesti taste kite sama kan"

haha..iyolah kak..kui3..tak berjaya aku nak mengelak dari akak tu..

jadi sape2 yg suke beli kain kat jalan tar (aku salah sorang) ketahuilah mgkn ade 10 org beli kain sama mcm anda..kalau terserempak tu..sengih je la..

haha peace

2 comments:

miss ilya said...

wakakakakakakakka!!!

erghh..aku memangla tidak suke keadaan ini. aku penah kne siap masa dinner Dagangan kot. baju kebaya sama. sumpah aku tak masok dewan. dem!

sulalatus-salatin said...

dah tuh ko tak mkn la ye hahahaha lawak2..

Post a Comment