Sunday, August 1, 2010

DINNER BNM 2010

harini dinner bnm..last 2 days ade femili day kat teluk senangin, perak.. bes la gak..hehe aku letih ni..tp terasa nak tulis blog plak..

smpi umah kul 5..reply2 emel customer..google map kat mane one world hotel..omg2..sume rushing..aku pakai biase je..kul 6 aku chow..

kejadian tak bes no 1 - jam kat semenyih..aku nak isi minyak..bole plak jam kat smeneyih..aaaa ni aku nak mrh ni...huhu

kejadian tak bes no 2 - sbnrnye aku mmg tatau jalan nak pi dinenr tu..tp aku mcm leh agak2..so aku pun jalan je la..skali tersilap masuk lorong..argh..aku teruskan aje..bajet2 je sume..last2 smpi kat sogo balik..terus aku call kawan aku..naseb bek member setuju nak amik kat bank rakyat sblh bnm tu..fiuuu

kejadian yg aku pun tatau nak kategori ape - time aku tgh tgg kat bank rakyat..tibe2 ade motor berenti..aku tgk die dtg kat aku..aku bukak tgkp sikit.ingatkan nak tanye jalan..pastu rupenye die mntk duit..brp ringgit tah..aku tgk kat moto die ade pompan ngan baby..nak beli inhaler katenye..aku tgh blur..aku bg la duit..pastu die tanye camne nak pulang balik..aku ckp tayah la..pastu terus je die blah..adekah betul2 anak die sakit..atau die kesempitan wang..atau aku sudah di pow? haiya ikhlas je la tayah pikir byk sgt..huhu..

kejadian tak bes no 3 - akhirnye ikut kete member..haiya naseb bek dorang ade..aku mmg berusaha gile la duk blkg kete member tu..skali camne tah aku leh tekan minyak secara tak pasan..pastu tgk member benti..aku brek mengejut..omg..huhu..aku dlm hati..hoi mmg lggr la ni konfem..tp rupenye tak kene..lagi sikit lagi..maybe 1 inci kot..berbunyi kuat lak tu aku brek..huhhu...mmg salah aku..aku yg alpa..(ayat drama)

kejadian tak bes no 4 - herm..kalau aku ckp makanan tak brp bes bole tak mase dinner? tp...cam tak baik lak cakap camtu hahaha..ok sbnrnye yg paling tak bes..aku tak menang lucky draw..hahaha

kejadian tak bes no 5 - anuar zain ok la..suara bes..pastu byk ladies pakat2 amik gamba ngan die kat stage..kire anuar zain ni kool la gak..time die nyanyi2 tu nak amik gamba ok je..die mmg melayan..ok tak besnye..aku balik..lupe byr parking..hahaha..naseb pakgad kate takpe byr sini je dik..

kejadian tak bes no 6 - aku sesat lagi..yea..aku rs aku ok dh..skali aku jalan2..tibe2 masuk pekan ape tah..puchong kot..haiya..aku dh risau gile..tp aku nmpk signboard putrajaya g straight..aku pun folow je..last2 smpi gak umah..huhuhu..aku risau sbb mlm2 gelap aku tak brp nampak..pastu keputusan yg aku amik pun mesti gelabah nye (cam bace signal..masuk simpang)..huhuhu..tapi syukur alhamdulillah smpi..

kejadian tak bes no 7 - esok keje..period..dh kul 1.19am..baju tak gosok lagi..:(

No comments:

Post a Comment